Obchodní podmínky prokapelu.cz - archiv - stažené 23.3.2015
Provozovatel | |
Objednávky | |
Ceny | |
Platba | |
Doprava | |
Vrácení zboží | |
Reklamace |
Prodejna a hlavní sklad :
Prokapelu.cz
José Martího 1b
162 00 - Praha 6 Veleslavín
telefon: +420 220561072
email: obchod{zavináč}prokapelu.cz
Provozovatel :
Hudební dům s.r.o.
José Martího 1b
162 00 - Praha 6 Veleslavín
IČO: 27863883
DIČ: CZ27863883
Sídlo firmy bez provozovny :
Oválová 324/24
160 00 - Praha 6
Spisová značka: Městský soud Praha, odd. C, vložka č. 122556
Objednávky
Objednávku můžete provést na našem e-shopu přidáním zboží do košíku , vyplněním způsobu dopravy a platby a potvrzením objednávky.
Objednávku můžete také učint telefonicky na čísle: +420 220561072 nebo emailem na adrese obchod{zavináč}prokapelu.cz
Na Prokapelu.cz je nákup velmi snadný, protože vše důležité je stále na dosah.
Objednávku můžete provést přidáním zboží do košíku , vyplněním způsobu dopravy a platby, zadáním kontaktních údajů a potvrzením objednávky viz. návod níže.
Objednávku můžete také učint telefonicky na čísle: +420 220561072 nebo emailem na adrese obchod{zavináč}prokapelu.cz |
Postup objednání na Prokapelu.cz :
1. Vyberte si v katalogu zboží, které chcete objednat.
2. Vybrané zboží vložte do košíku stiskem tlačítka Koupit .
3. Objeví se Vám náhled košíku. Zde klikněte na zelené tlačítko pro přejití do objednávky. V případě, že chcete vybírat další zboží, klikněte na oranžové tlačítko.
4. Objednávku vyplňte. Vyberete způsob dopravy a platby. Vyplníte Vaše údaje. Vyberte způsob dopravy a platby . V případě, že chcete ještě přidat zboží můžete kliknout na tlačítku zpět a tím přejdete zpět do nabídky zboží. Na konci můžete vepsat vzkaz do poznámky k objednávce.Na konec klikněte na tlačítko dokončit objednávku a tím se objednávka uloží a na Vámi zadaný email se odešle zpráva s kopií objednávky.
5. Objednávka je dokončena
Ve Vašem emailu najdete kopii objednávky. V našem systému je Vaše objednávka uložena a naši logistici připravují vše pro expedici zboží k Vám. Dle Vámi zadaných údajů je zboží expedováno či připravováno k vyzvednutí.
Rádi a s nasazením vyřizujeme Vaše objednávky. S námi máte hudební nástroje vždy na dosah ... |
Výhrada prodejce
Většina cen z naší nabídky je nejnižší na českém trhu.
Ceny uvedené na našem e-shopu jsou shodné s cenami na naší kamenné prodejně. Pokud naleznete u jiného obchodníka nižší cenu, neváhajte nás kontaktovat a pokusíme se Vám nabídnout cenu lepší. |
Varianty plateb:
1. Dobírkou - hotově řidiči přepravní služby či pošty
Platíte při převzetí zboží řidiči. Při nákupu od 990,- Kč je DOBÍRKA ZDARMA, takže platíte pouze za zboží. Při nákupu do 989,-Kč uhradíte ke zboží ještě 49,- Kč náklady na dobírku.
2. Hotově kurýrovi - při dopravě kurýrem
V případě dopravy kurýrní službou je při nákupu od 2990,- Kč výše DOBÍRKA ZDARMA. Při nákupu do ceny 2989,- Kč hradíte náklady na dobírku 49,- Kč .
3. Hotově na prodejně
Tuto možnost lze uplatnit pouze při Vašem osobním odběru na prodejně. Platbu za objednávku provedete při odběru zboží bez dalšího navýšení.
4. Kartou u řidiče přepravní služby
Platíte při převzetí zboží platební kartou řidiči. Řidiči přepravní služby PPL jsou vybaveni platebním terminálem, abyste mohli pohodlně zaplatit vaší platební kartou. Při nákupu od 990,- Kč je PLATBA KARTOU ZDARMA, takže platíte pouze za zboží. Při nákupu do 989,-Kč uhradíte ke zboží ještě 49,- Kč náklady na platbu kartou.
5. Platební kartou - on-line - bezpečně s GP webpay
Zboží uhradíte na konci objednávkového procesu přes bezpečnou platební bránu GP webpay. Úhradu vidíme okamžitě v našem systému, takže můžeme obratem vyřídit vaši objednávku. GP webpay je mezinárodní platební brána s nejvyšším stupněm zabezpečení. Je to opravdu snadné a rychlé.
Úhradou platební kartou on-line přes GP webpay uhradíte objednávku bez jakéhokoliv poplatku navíc - je to VŽDY ZDARMA.
6. ePlatby pro eKonto - on-line
Máte-li eKonto, můžete uhradit objednávku ihned přes internetové rozhraní. Úhradou přes ePlatby on-line uhradíte objednávku bez jakéhokoliv poplatku navíc - je to VŽDY ZDARMA.
7. Bankovním převodem
Po vyplnění a odeslání objednávky, uhraďte příslušnou částku na náš bankovní účet : 2644452001/ 5500. Nezapomeňte uvést variabilní symbol Vaší objednávky (je uveden např. na stránce sledování objednávek). Po připsání částky na náš účet Vám bude zboží odesláno.
Státní instituce, základní umělecké školy a ostatní školy hradí zboží až po dodání zboží podle údajů na přiložené faktuře.
Pro mezinárodní platby užíváme:
IBAN : CZ6755000000002644452001
SWIFT: RZBCCZPP
8. Na splátky - Home Credit
Po dokončení objednávky budete přesměrováni na bránu nákupu na splátky Home Credit a tam vyberete splátkový program podle vaší potřeby. Detailní podmínky najdete zde : http://www.homecredit.cz/VOP
9. Dárkovým šekem
Šek zakoupíte vložením položky šeku v eshopu do košíku a vyplněním a odesláním objednávky a následnou úhradou. Šek Vám bude po uhrazení zaslán dle Vámi zvolené dopravy v objednávce.
Šek můžete zakoupit také na prodejně, v tomto případě si jej osobně převezmete.
Šek můžete darovat jiné osobě.
Šek je určen k nákupu na eshopu Prokapelu.cz nebo na prodejně Prokapelu.cz .
Při uplatnění šeku v objednávce on-line, vepište kód do kolonky "Zde můžete zadat kód slevového kupónu" v objednávce.
Šek je platný pouze s platnými údaji tak, jak byly zaslány. Použít můžete pouze jeden šek s identickými údaji (buď on-line nebo papírový). Šek je možné použít pouze 1x.
Šek má omezenou dobu platnosti 12 měsíců. Šek po této lhůtě propadá a prostředky se nevrací. V případě akce na zvýhodnění (přidání premiových % navíc) může být zvýhodnění časově omezené na kratší období. Upřesnění tohoto zkrácení najdete v dlouhém popisu položky šeku na eshopu.
Pro nákup s úhradou šekem doporučujeme vybírat zboží s nápisem "ihned k odběru", popřípadě telefonicky ověřte, že je zboží volné k dodání. V případě špatné dostupnoti zboží Vám doporučíme jiné dobře dostupné či volné zboží. Nebo si sami můžete vybrat jiné dostupné a volné zboží pro uplatnění šeku.
Šek je možné využít pouze pro nákup zboží. V případě vrácení zboží ve lhůtě (viz. Podmínky pro vrácení zboží), bude hodnota vráceného zboží přenesena na dárkový šek s platností do data jako šek původní. Šek nelze vrátit či směnit za peníze. Při nevyčerpání celé hodnoty šeku se zbylá hodnota nevrací.
Doprava
Pro dopravu zboží po ČR můžete vybrat následující způsoby :
1. Česká Pošta - zítra je to u Vás
Jako Balík do ruky Vám bude zboží doručeno až k Vám domů, do zaměstnání či jinam, jak určíte. Při objednávce v ceně od 990,- Kč výše je DOPRAVA ZDARMA . U objednávky v ceně do 989,- Kč uhradíte 119,- Kč. Objednáte-li zboží do 14 hodin pracovního dne, bude Vám doručeno následující pracovní den. Při objednávce po 14 hodině bude zboží doručeno ob jeden pracovní den. Platí pro zboží, kde je uvedeno: ihned k dispozici.
Pokud nebudete zastiženi na adrese, můžete si zboží vyzvednout na Vaší poště nebo objednat druhé doručení na jiný den telefonicky či on-line na https://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/opakovane-doruceni.php
2. Přepravní služba (DOPORUČUJEME) - zítra je to u Vás
Přepravní služba (PPL, Toptrans) doručí zboží až k Vám domů, do zaměstnání a pod. Při objednávce v ceně od 990,- Kč výše je DOPRAVA ZDARMA . U objednávky v ceně do 989,- Kč uhradíte 119,- Kč. Objednáte-li zboží do 14 hodin pracovního dne, bude Vám doručeno následující pracovní den. Při objednávce po 14 hodině bude zboží doručeno ob jeden pracovní den. Platí pro zboží, kde je uvedeno: ihned k dispozici .
Pokud nebudete zastiženi na adrese bude Vás řidič telefonicky kontaktovat a domluví s Vámi optimální dobu doručení.
3. Kurýr expres po Praze - do 3 hodin od objednání
Zboží Vám bude doručeno do 3 hodin od objednávky na libovolnou adresu v Praze - platí pro pracovní dny v čase 9:30 -17:00 hod. Při objednávce v ceně od 2990,- Kč výše je DOPRAVA ZDARMA . U objednávky v ceně do 2989,- Kč uhradíte 119,- Kč.
4. Osobní odběr
Zboží si můžete vyzvednout přímo v naší prodejně. Zboží můžete zaplatit i hotově nebo platební kartou na prodejně. Tento způsob odběru je VŽDY ZDARMA.
Vrácení zboží
Naším základním cílem je Vaše plná spokojenost s nástroji, které jste u nás zakoupili. Z toho důvodu Vám nyní nabízíme prodluženou možnost výměny nebo vrácení zboží. Ve lhůtě 40 kalendářních dnů má kupující přes eshop se zasláním možnost výměny zboží za jiné nebo vrácení 100% uhrazené ceny zboží. Lhůta se počítá ode dne převzetí zboží kupujícím. Lhůta je určená k vyzkoušení. Při vyzkoušení dejte pozor, aby na nástroji nevznikly známky používání či opotřebení - např. u kláves drobná škrábnutí na klaviatuře , u kytar škrábnutí na lesklých plochách a na zadní straně krku apod., jinak by nemohlo být vrácení uplatněno nebo by muselo být optřebení kompenzováno snížením vrácené ceny.
Kupující , kteří zboží koupí či vyzvednou na prodejně jej mohou také vrátit do 40-ti dnů, v tomto případě jej mohou vyměnit za jiné zboží.
Možnost vrácení se nevztahuje na:
- spotřební materiál (struny, čističe apod.)
- zboží, které podléhá autorskému zákonu (knihy, CD atd.)
- dechové nástroje (z hygienických důvodů) – např. flétny, foukací harmoniky atd.
- zboží, které obvykle není skladem a bylo objednáno pro konkrétního zákazníka
- zboží, které vykazuje závadu (v tom případě je nutné postupovat dle reklamačního řádu)
- zboží, které jeví jakékoliv známky opotřebení
- zboží bez originálních obalů a příslušenství nebo zboží s poškozeným obalem
- jednotlivé zboží z akcí, kde je snížení ceny jedné položky podmíněno nákupem dalšího zboží (vrátit lze pouze celou skupinu zboží)
Postup při vrácení zboží:
Kupující osobně či přepravní službou dopraví na své vlastní náklady kompletní zboží včetně originálních obalů a příslušenství spolu s fakturou na níže uvedenou adresu:
Prokapelu.cz
Hudební dům s.r.o.
José Martího 1b
162 00 - Praha 6
Tel: +420 220 561 072
Po obdržení kompletního a nepoškozeného původně zakoupeného zboží včetně kopií dokladů o zakoupení vystaví prodávající dobropis. Tento dobropis zašle nebo předá kupujícímu. Po obdržení kupujícím podepsaného dobropisu vrátí prodávající kupujícímu dobropisovanou částku v hotovosti na prodejně nebo převodem na účet. Pokud se jedná o účet mimo ČR, nese kupující všechny bankovní poplatky spojené s mezinárodní platbou.
V případě že jste zboží objednávali jako set či získali slevu na příslušenství k zakoupenému k nástroji nebo získali jinou výhodu s nákupem, je nutné vrátit také zboží, na kterém byla uplatněna výhoda nebo bude nutné výhody k vrácenému zboží kompenzovat . V těchto případech je dobré dopředu zavolat na linku +420 220 561 072 a domluvit se, aby vše proběhlo k Vaší spokojenosti.
Upozornění: Při zasílání poštou zboží pečlivě zabalte. Za případné poškození během přepravy nenese prodávající odpovědnost. Zboží neposílejte na dobírku. Takové zásilky nemůžeme přijmout. |
Reklamace
Reklamační řád
Pro Vaši plnou spokojenost nabízíme pouze kvalitní zboží u kterého jsme plně přesvědčeni o jeho kvalitě. Z tohoto důvodu neustále kontrolujeme kvalitu prodávaného zboží a vybíráme pouze kvalitní produkty.
Pakliže se přesto vyskytne důvod k reklamaci, postupujte, prosím, podle následujících bodů, aby mohla být reklamace uznána a v co nejkratší možné době vyřízena.
Poškození vzniklé přepravou zásilky
Kupující je povinen při převzetí zkontrolovat stav zásilky a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. V případě mírného poškození kartonu může zákazník zboží pevzít za předpokladu, že provede o poškození kartonu zápis na přepravní list přepravce. Pokud i přesto kupující zjistí až po převzetí, že je zásilka poškozena, je povinen do 24 hodin informovat prodejce na email: reklamace{zavináč}prokapelu.cz (zde uvádějte: jméno, č. objednávky a popis poškození). Reklamační oddělení zajistí co nejrychlejší výměnu. Po této lhůtě nelze poškození reklamovat.
Závada při prvním použití výrobku
Pokud se závada projeví při prvním použití výrobku, nejpozději však do 3 dnů od prodeje, poskytuje prodávající rychlé řešení reklamace výměnou za nový bezvadný kus při splnění všech následujících bodů:
1) Zboží není viditelně použité a je patrné, že vadu nezpůsobil kupující
2) Dané zboží je na prodejně či skladem (jinak není výměna možná)
Reklamace v záruční době
Kupující je povinen podat prodejci oznámení o vadách (reklamaci) neprodleně poté co vady zjistil.
Podmínkou pro převzetí do reklamace je, aby byla uplatněna v záruční době, která je uvedená u konkrétního výrobku a je 24, 36 nebo 60 měsíců.
Prodávající nenese odpovědnost za škody vzniklé neodborným používáním výrobku, ani za škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na takové vady se záruka nevztahuje.
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu a není tedy důvodem k reklamaci.
Prodejce se zavazuje opravit nebo vyměnit vadné zboží nejpozději do 30ti kalendářních dnů od obdržení reklamovaného zboží.
Postup při reklamaci
Kupující vytiskne a vyplní Reklamační formulář.
Kupující osobně či přepravní službou dopraví na své vlastní náklady reklamované zboží spolu s kopií faktury či paragonu a výše uvedeným Reklamačním formulářem na adresu:
Prokapelu.cz
José Martího 1b
160 00 - Praha 6 Veleslavín
Provozní doba reklamačního oddělení je shodná s otevírací dobou prodejny : Tel.: 220 561 072
Při zasílání poštou zboží pečlivě zabalte. Za případné poškození během přepravy nenese prodávající odpovědnost. Zboží neposílejte na dobírku. Takové zásilky nemůžeme přijmout.
K reklamovanému zboží nezapomeňte přiložit kopii faktury nebo paragonu a řádně vyplněný Reklamační formulář! |
O zahájení reklamačního řízení bude zákazník informován na emailové adrese uvedené v Reklamačním formuláři.
Reklamační formulář:
Číslo objednávky: |
............................................................................................................................ |
Číslo faktury či prodejky: |
............................................................................................................................ |
Jméno zákazníka: |
............................................................................................................................ |
Telefon na zákazníka: |
............................................................................................................................ |
Email: |
............................................................................................................................ |
Adresa zákazníka: |
............................................................................................................................
............................................................................................................................ |
Důvod reklamace/ popis závady : |
............................................................................................................................
............................................................................................................................
............................................................................................................................
............................................................................................................................
............................................................................................................................ |
podpis zákazníka: |
............................................................... |